Funkcijas:
Lai gan AREP&PMG ierosmes sistēmas,ģeneratora sprieguma regulators ir R438.Ar AREP uzbudinājums,uz R438 elektronisko AVR darbina divi papildu likvidācijas, kas ir neatkarīgi no sprieguma atbilstības ķēdi.Pirmo tinumu ir spriegumu proporcionāli ka no ģeneratora,otrā ir spriegums proporcionāli statora strāvu.
Barošanas spriegums ir novērsti un filtrēts pirms to izmanto AVR uzraudzības tranzistors.Tas sastāv no "PMG"(pastāvīgās ģenerators).Tas ir aprīkots aizmugurē machinge un savienots ar R438 AVR.Ar PMG piegādes AVR ar konstantu spriegumu, kas ir neatkarīga no galvenās ģeneratora tinumu.Kā rezultātā mašīna ir īsslēguma strāvu, jaudu un labu imunitāti distrotions radīto slodzi.AVR monitori un izlabo ģeneratora izejas spriegums, pielāgojot exitation strāvu.50/60Hz atlasi, izmantojot ST3 džemperis.
LAM sistēma ir integrēta R438 AVR kā standarta.Loma "LAM(slodzes regulēšanas modulis)", pamatojoties Uz pieteikumu, kravas,rotācijas ātrums ģeneratori samazinās.Kad tas iet zem kopa frequenecy slieksni,LAM izraisa sprieguma kritums par aptuveni 13% vai 25%, un līdz ar to summu, aktīvās slodzes piemērot, ir samazināts par aptuveni 25% līdz 50%,līdz brīdim, kad ātrums sasniedz nominālo vērtību vēlreiz.
Līdz ar to LAM var izmantot vai nu samazināt ātrumu izmaiņas(frekvenci), un tā ilgums attiecīgajā piemēro slodzi,vai paaugstinātu piemērota slodze, iespējams, par vienu ātruma izmaiņas(turbo iekasē dzinēju).Zemākā requency atrodas stabilā stāvoklī.Laikā, slodzes uz vidi,funkcija palīdzēs genset, lai atgrieztos savu nominālo ātrumu ātrāk, pateicoties pakāpeniski palielināt spriegumu saskaņā ar principu:
Ja ātrums nokrītas starp 46 un 50 hz,ar nominālo spriegumu šādi ātri slīpumu, kā tas tiek atjaunota.
Ja ātrums nokrītas zem 46Hz,jo dzinējam ir vairāk vajadzīga palīdzība,spriegums šādi lēns slīpumu, kā tas atgriežas atsauces vērtību.
Specifikācijas:
Sprieguma regulēšana +/-0.5% pie vienmērīgu un nemainīgu ātrumu
Posma uz posmu sprieguma sensoru
Kontrolē tranzistors ir regulas kvalitāte ir neatkarīga slodzes piemērota
Integrēta "LAM" sistēmu, lai tiktu galā ar paaugstinātas slodzes uz dzinēju
Piemērots augsta līmeņa viration un skarbajā vidē
To, R438 ir saderīga ar citiem moduļiem, kas dod papildu funkcijas
Standarta barošanas avots: AREP vai PMG
Nominālā pārslodzes strāva: 8A-10s
Elektroniskā aizsardzība(pārslodzes,shortcircuit atvēršanas sprieguma sensora circuitexcitation pārslodzes strāva 10 sekundes, pēc tam atgriezties aptuveni 1A).
Drošinātājs: F1 uz X1,X2.8A;lēni-250V
Sprieguma sensora: 5VA izolētas, izmantojot transformators
0-110V, spailes=90-140V
0-220V spailes=170-260V
0-380V spailes=340-520V
Sprieguma regulēšana +/-1%
Parasto vai ātrās reaģēšanas laiku pa ST2 džemperis
Sprieguma regulēšana, izmantojot potertiometer P2
Pašreizējā sensora(paralēli darbībai): C. T. 2.5 VA cl1,sencondary 1A(nav obligāts)
Kvadrātiskās kritums korekcija, izmantojot potertiometer P1
Max,ierosmes strāvas korekciju, izmantojot P5
Pieteikumus Alternatori: LSA 42.2,43.2,44.2
Saderīgs ar AREP vai PMG exitation sistēma
Produkta Attēli:
Mūsu Pakalpojumi
Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *